Συνολικές προβολές σελίδας

Κυριακή, 27 Μαρτίου 2011

Νικητής του πρώτου Grand Prix ο Φέτελ


Photo for this articleΤην περσινή αρνητική παράδοση ήθελε να σπάσει ο Σεμπάστιαν Φέτελ και το έκανε από το πρώτο κιόλας γκραν πρι.
Ο Γερμανός κατάφερε να εκμεταλλευτεί την πολ ποζίσιον και να πάρει την καρό σημαία, οδηγώντας την κούρσα σχεδόν σε όλους τους γύρους.
Ο Φέτελ δεν φάνηκε να έχει κάποιον αντίπαλο, αφού κανένας πιλότος δεν κατάφερε να φτάσει τον ρυθμό του. Η Red Bull είχε επιλέξει στρατηγική δύο πιτ στοπ για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή γεγονός που αποτέλεσε κλειδί.
Στη δεύτερη θέση τερμάτισε ο Χάμιλτον, ενώ ο Βιτάλι Πετρόφ συμπλήρωσε το πόντιουμ.
Στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν, οι πιλότοι έκαναν χρήση και του συστήματος KERS και των κινούμενων πίσω πτερυγών.
Η στρατηγική έπαιξε σημαντικό ρόλο, αφού οι πιλότοι που επέλεξαν να μπουν στα πιτ δύο φορές, επωφελήθηκαν κερδίζοντας θέσεις.
Οι δηλώσεις των νικητών:


Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Φέτελ, Red Bull, 1:29:30.259
2. Χάμιλτον, McLaren, +22.297
3. Πετρόφ, Renault, +30.560
4. Αλόνσο, Ferrari, +31.772
5. Γουέμπερ, Red Bull, +38.171
6. Μπάτον, McLaren, +54.300
7. Πέρεθ, Sauber, +1:05.800
8. Κομπαγιάσι, Sauber, +1:16.800
9. Μάσα, Ferrari, +1:25.100
10. Μπουεμί, Toro Rosso, +1 γύρος
11. Σούτιλ, Force India, +1 γύρος
12. Ντι Ρέστα, Force India, +1 γύρος
13. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1 γύρος
14. Χάιντφελντ, Renault, +1 γύρος
15. Τρούλι, Lotus, +2 γύροι
16. Ντ’αμπρόσιο, Vigin, +3 γύροι
Εγκατέλειψαν:
1. Γκλοκ, Virgin
2. Μπαρικέλο, Williams
3. Ρόσμπεργκ, Mercedes
4. Κοβαλάινεν, Lotus
5. Σουμάχερ, Mercedes
6. Μαλντονάτο, Williams
Δεν συμμετείχαν:
7. Λιούτσι, HRT
8. Καρθικέγιαν, HRT
Βαθμολογία πιλότων:
1. Φέτελ, Red Bull,
2. Χάμιλτον, McLaren, 18
3. Πετρόφ, Renault, 15
4. Αλόνσο, Ferrari, 12
5. Γουέμπερ, Red Bull, 10
6. Μπάτον, McLaren, 8
7. Πέρεθ, Sauber, 6
8. Κομπαγιάσι, Sauber, 4
9. Μάσα, Ferrari, 2
10. Μπουεμί, Toro Rosso, 1
Βαθμολογία Κατασκευαστών:
1. Red Bull, 35
2. McLaren, 26
3. Renault, 15
4. Ferrari, 14
5. Sauber, 10
6. Toro Rosso, 1
(Πηγή φωτογραφίας: telegraph.co.uk)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου