Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2011

To Suzuki GSR έπιασε τα..750!

Aναμφίβολα είναι.. Suzuki.
Αναγνωρίσιμο απο τις γραμμές του, αλλά και απο λεπτομέρειες, που δεν το αφήνουν να περάσει απαρατήρητο...
Με το που κάθεσαι στη σέλα του GSR 750, η πρώτη αίσθηση είναι οτι πρόκειται για ένα..”αντικείμενο” μικρό, ελαφρύ, αλλά οχι περιορισμένων διαστάσεων, με σπορτίφ θέση οδήγησης, χωρίς να είναι σκληρή ή ακραία.

Με τον κινητήρα σε λειτουργία, είναι σαφέστατο οτι αυτό ο 4-κύλινδρος κινητήρας είναι ίδιος με αυτόν του GSX-R 750, αλλά με τις κατάλληλες ρυθμίσεις για να φορεθεί απο το νέο γυμνό μοντέλο, που έχει απροσδόκητα πολύ χαμηλά επίπεδα κραδασμών.


Η Ελληνική αντιπροσωπεία της Suzuki θέλοντας να πραγματοποιήσει την πρώτη παρουσίαση της νέας GSR 750, επέλεξε το τεχνολογικό πολιτιστικό πάρκο Λαυρίου για αυτό το σκοπό, ένα χώρο που παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον από ιστορικής και πολιτιστικής άποψης. Το νέο αυτό μοντέλο έχει ξεχωριστό χαρακτήρα αλλά και μια γοητεία που μαγνητίζει το βλέμμα με την πρώτη ματιά. Η περιοχή που επιλέχθηκε να πραγματοποιηθεί η παρουσίαση δεν έγινε τυχαία καθώς υπάρχουν πολύ όμορφες διαδρομές σε επαρχιακό δρόμο, με ατέλειωτο στροφιλίκι στους γύρω λόφους.


H GSR 750 βρισκόταν στο φυσικό της περιβάλλον.Το στιβαρό σύνολο σε συνδυασμό με τον ανανεωμένο κινητήρα, με άφθονη ροπή από χαμηλά, έκαναν την διαδρομή πολύ διασκεδαστική και η διάθεση για παιχνίδι ανέβηκε κατακόρυφα.


Μας κέρδισε από την πρώτη στιγμή με την άνεση που κάνει τα πράγματα να συμβαίνουν, είναι η αλήθεια. Τη μία στιγμή μπορείς να κινείσαι χαλαρά, την άλλη να βλέπεις την στροφή και να τις επιτίθεσαι λες και σου έχει κάνει κάτι. Το στροφόμετρο ανεβαίνει, η πρώτη φτάνει εύκολα τα 130 και έπονται οι επόμενες σχέσεις, με την 5η του να ξεπερνάει τα 220 χ.α.ω και την 6η τα 240. Χρειάζεται ευθεία όμως μιας και μετά τα 220 αρχίζει και κόβει, δείχνοντας ότι ο κινητήρας του είναι φτιαγμένος για απόδοση στις μεσαίες κυρίως στροφές.


Για μεγάλες αποστάσεις βέβαια θα χρειαστεί την extra ζελατίνα που προσφέρει η Suzuki για προστασία από τον άνεμο, κάτι απολύτως κατανοητό για τέτοιου στυλ μοτοσυκλέτα.

Με την κατανάλωση του να κυμαίνεται από 5,9 λίτρα στα 100 χλμ την ελάχιστη, και 6,8 την μέγιστη, σίγουρα αποτελεί μία οικονομική πρόταση για την κατηγορία.


Στην προσπάθεια για απλοποίηση στην καθημερινή χρήση, η Suzuki επέλεξε αναρτήσεις οι οποίες να ταιριάζουν στο χαρακτήρα του GSR. Το μπροστινό σύστημα είναι της Kayaba, διαμέτρου 41mm και διαθέτει μόνο προφόρτιση ελατηρίων. Το ίδιο απλό είναι και το αμορτισέρ μοχλισμού της ίδιας εταιρίας, αφού η Suzuki θεωρεί πως για την χρήση που καλείται να χρησιμοποιηθεί, ρυθμίσεις δεν χρειάζονται.


Τα φρένα του αφορούν δίσκους 310mm με δαγκάνες δύο εμβόλων της Tokico, μιας και το συμβόλαιο με την Brembo αφορά μόνο την σειρά GSXR η οποία εφοδιάζεται από φέτος με τις ιταλικές δαγκάνες. Στο πίσω τμήμα συναντάμε δαγκάνα ενός εμβόλου της Nissin. Ακόμη δεν είναι διαθέσιμο το GSR 750 με σύστημα ABS, το οποίο θα έρθει στη χώρα μας σε λίγους


Το πλαίσιο δημιουργεί μία στενή μοτοσυκλέτα η οποία βάζει τον αναβάτη σε άνετη θέση, στο ίδιο σχεδόν ύψος με το 600 (750 - 815mm – 600 - 800mm). Τα χειριστήρια βρίσκονται λίγο πιο κάτω, ενώ τα μαρσπιέ του αναβάτη, λίγο πιο πίσω. Λίγο πιο επιθετικό είναι το σύνολο, αλλά τελικά η θέση είναι τόσο άνετη που δένει άριστα ο αναβάτης πάνω της και δύσκολα θα καταλάβει την διαφορά.

Είναι μία βολική θέση, σε μία μοτοσυκλέτα όμορφη και ποιοτική μιας και όλα πάνω της δείχνουν προσεγμένα και άριστα συναρμολογημένα. Η προσοχή στην λεπτομέρεια εστιάζεται ακόμη και στην ύπαρξη ενδείξεων στο μικροσκοπικό αλλά ευανάγνωστο πάνελ, όπου, υπάρχει μέχρι και μετρητής κατανάλωσης, ακόμη και στους μερικούς χιλιομετρα.

Με τα 8.995 ευρώ που κοστίζει, είναι σίγουρο ότι μπαίνει με το δεξί στην αγορά, επιβεβαιώνοντας πως η Suzuki έκανε καλά τελικά και περίμενε πέντε χρόνια για να την παρουσιάσει.


skai.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου