Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

NOMISMA - 500άρα μου Γενιά

NOMISMA - 500άρα μου Γενιά.
Μουσική: Βίκτωρ Πολυδώρου.
Στίχοι: Νίκος Κατσίκας.
CD album: 500άρα μου Γενιά.
Polymusic

ΠΕΝΤΑΚΟΣΑΡΑ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ

Φίλε που είσαι απέναντι
και πίνεις μπύρες και σιωπή,
το ίδιο λούκι ζούμε.
Μιλάμε την ελληνική,
την ίδια γλώσσα, εγώ κι εσύ-
κάτι έχουμε να πούμε.


Σ' άθλια κλαμπάκια σκοτεινά,
στων ντεσιμπέλ τη παγωνιά,
ψάχνεις τις μουσικές σου.
Πεντακοσάρα μου γενιά
τ' ανάθεμα ή τη λαμογιά
έχεις για επιλογές σου.

Σου είπαν να κάτσεις φρόνιμος,
να 'σαι τυφλός κι ανώνυμος-
το κόλπο είναι μεγάλο.
Σου ανταλλάξαν τη φωνή
με μια οθόνη από γυαλί-
φίλε δε πάει άλλο.

Κάτι αρρωστιάρικα σχολειά,
κάποιοι καράφλες με κοιλιά
φτιάξαν τα πρότυπα σου.
Πεντακοσάρα μου γενιά
γράψ' τους στο τοίχο με μπογιά-
πολέμα κι αντιστάσου. 10/04/2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου