Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2012

Εκρηξη έριξε το Σινούκ που μετέφερε τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας


Το Β ΜΕΡΟΣ της έρευνάς μας: Η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας - Ντοκουμέντα και στοιχεία που ανασύρουμε από τον βυθό του Αιγαίου και ένα κοινό στοιχείο με το ατύχημα του Falcon και του Γ.Κρανιδιώτη!
Συνεχίζουμε λοιπόν σήμερα με το Β’ μέρος της έρευνάς μας με τίτλο «η 11η Σεπτεμβρίου της Ελλάδας» και προηγουμένως θα μου επιτρέψετε να κάνω κάποιες παρατηρήσεις. Στο πρώτο μέρος της έρευνας παρουσιάσαμε κάποιες άγνωστες πτυχές της ιστορίας και αναφέραμε αρκετά γεγονότα της εποχής.


Ξεκινήσαμε από την παρουσίαση του σχεδίου κατακερματισμού της Ελληνορθόδοξης Εκκλησίας για να φτάσουμε στην 11η Σεπτεμβρίου του 2004, την αποφράδα ημέρα που έριξαν το ελικόπτερο που μετέφερε τον φωτισμένο Πατριάρχη Αλεξανδρείας Πέτρο Ζ !!

Ναι δεν διαβάσατε λάθος!

Μόλις έγραψα ότι κάποιοι έριξαν το μοιραίο ελικόπτερο Σινούκ! Είτε με τις πράξεις τους είτε με τις παραλήψεις τους !!!

Ενα δυστύχημα με τα τόσα θύματα που πήραν στο βυθό του Αιγαίου πολλά και μεγάλα μυστικά!! Μυστικά για το Βατοπαίδι, την 17Ν, και την χάραξη της ΑΟΖ στην Ανατολική Μεσόγειο!!! Είτε με τις πράξεις τους είτε με τις παραλήψεις τους !!!

Προηγουμένως, με τον τίτλο «τα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιωτη» αναδημοσιεύσαμε ένα άρθρο των AegeanTimes με ντοκουμέντα για τον θάνατο του επίσης Κύπριου Γιάννου Κρανιδιώτη , μέσα στο Πρωθυπουργικό FALCON τον Σεπτέμβριο του 1999!

Κοινή συνισταμένη των δύο ατυχημάτων; Η εταιρία που φρόντισε ... κατά λάθος να εξαφανιστούν τα επίμαχα σημεία από το αεροσκάφος και το ελικόπτερο που θα έδιναν σαφείς απαντήσεις!!!

Αλλά ας ξεκινήσουμε να ξαναθυμόμαστε τα γεγονότα με ψυχραιμία.

Το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου 2004, μετά το μεσημέρι τα κανάλια άρχισαν να μεταδίδουν ρεπορτάζ για την εξαφάνιση του ελικοπτέρου Σινούκ στο Αγιο Ορος. Κάπου εκεί , μερικοί ψαράδες κατέθεσαν ότι άκουσαν έκρηξη στον ουρανό. Κατόπιν, τις επόμενες μέρες η μαρτυρία αυτή «εξαφανίστηκε» και όλοι μιλούσαν για πτώση λόγω μηχανικής βλάβης!

Το άρθρο με το δυστύχημα του Πρωθυπουργικού Falcon δεν το αναδημοσιεύσαμε διόλου τυχαία όπως θα καταλάβετε παρακάτω, αν και είμαι βέβαιος ότι το έχετε ήδη υποψιαστεί.

Ο «χύμα» τρόπος με τον οποίο γινόταν μέχρι το 1999 οι μεταφορές VIP προσώπων στην Ελλάδα, και τα δεκάδες αναπάντητα ερωτηματικά του άδικου χαμού του Υπ.Εξ Γιάννου Κρανιδιώτη, εξέθεσαν διεθνώς τη χώρα μας σε Παγκόσμιους οργανισμούς. Το ατύχημα αυτό στάθηκε η αιτία να αλλάξει η χώρα μας τον τρόπο μεταφοράς VIP προσώπων και να δημιουργηθεί ειδική Μοίρα στην Ελευσίνα με τον σκοπό αυτό (η σημερινή 112ΠΜ). Ειδικά μετά την 11η Σεπτεμβρίου 2001 στις ΗΠΑ, όλο το πρωτόκολλο της μοίρας ειδικών μεταφορών στην Ελευσίνα άλλαξε άρδην και έγινε πολύ αυστηρό.

Το 2004 υπενθυμίζουμε ότι ήταν η χρονιά των Ολυμπιακών Αγώνων που λίγες μέρες πριν είχαν ολοκληρωθεί στην Ελλάδα! Τα ισχυρά μέτρα ασφάλειας ήταν ακόμη ποιο ισχυρά την περίοδο αυτή, και στην Ελλάδα «αλώνιζαν» χιλιάδες πράκτορες μυστικών υπηρεσιών ! Μεγάλων Υπηρεσιών όπως η CIA και η NSA των ΗΠΑ μέχρι και μυστικοί πράκτορες από τη Μοζαμβίκη και το ... Βανουάτου!!!

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν ο αριθμός των πρακτόρων είχε ξεπεράσει τον αριθμό των αθλητών που συμμετείχαν στην Ολυμπιάδα αλλά σύμφωνα με έγκυρες πηγές, οι «επίσημοι» πράκτορες έφταναν στους 25.000 , αριθμός σχεδόν διπλάσιος από τους αθλητές που συμμετείχαν!

Μέσα σε ένα τέτοιο σκηνικό και σε μια τέτοια χρονική περίοδο, αποφασίζει ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας να μεταβεί στο Αγιο Ορος !

Σύμφωνα με το «Πρωτόκολλο», ο Πατριάρχης θεωρείται Αρχηγός Κράτους και ανάλογα είναι και τα μέτρα ασφαλείας καθώς και τα πτητικά μέσα που διατίθενται!

Συνέβη όμως αυτό και στην περίπτωση του Πατριάρχη Αλεξανδρείας τις 11 Σεπτεμβρίου 2004 ;

Επρεπε να περάσουν 6 ολόκληρα χρόνια, και να φτάσουμε στον Σεπτέμβριο του 2010, όταν σε μια «επετειακή» έκδοσή τους οι AegeanTimes, στις 10/9/2010 λίγο πριν την αναστολή της λειτουργίας τους, να αποκαλύψουν ορισμένα ένοχα μυστικά. Για το ίδιο ζήτημα την επόμενη μέρα έγραφε και η Κύρα Αδάμ στην Ελευθεροτυπία.

Στο διάστημα που μεσολάβησε, η οικογένεια του Μακαριστού Πατριάρχη , έβρισκε παντού «φράχτες σιωπής» και γεγονότα που στην καλύτερη των περιπτώσεων τα χαρακτήριζες ως ... «περίεργα» !

Η προσωπική μου άποψη είναι ότι οι αρμόδιες υπηρεσίες είχαν και συνεχίζουν να έχουν επιβάλει μια πλήρη συσκότιση για το τεράστιο αυτό θέμα.

Σύμφωνα με μερικά από τα 520 επίσημα κρατικά και διεθνή έγγραφα της τεχνικής εκθέσεως για το ατύχημα, προκύπτουν τεράστια ερωτήματα αντί για να απατούνται τα βασικά που προέκυπταν από την πτώση! Κυρίως, στο ζήτημα της έκρηξης στο εσωτερικό του Σινούκ!

Τι έφταιξε και έπεσε το ελικόπτερο;

Ηταν πτώση; κατάρριψη; ή έκρηξη μηχανισμού εκ των έσω;

Από τα έγραφα αυτά προκύπτει κατ αρχάς ότι δεν τηρήθηκε το πρωτόκολλο μεταφοράς Αρχηγού Κράτους. Πολύ απλά διότι σήμερα μετά από τόσα χρόνια ουδείς έχει απαντήσει γιατί ΔΕΝ συνοδευόταν από τον ανάλογο Επιτελάρχη ! Γιατί έλειπε από την πτήση ο Επιτελάρχης Ασφάλειας του Αρχηγού Κράτους που στην συγκεκριμένη περίπτωση ήταν ο Πατριάρχης Αλεξανδρείας και Πάπας, Πέτρος ο Ζ’ ;

Απάντηση ως σήμερα δεν έχει δοθεί από κανέναν!

Ένα άλλο ερώτημα που προκύπτει από τα 520 αυτά έγγραφα και δεν απαντήθηκε ποτέ, είναι το γεγονός ότι το ελικόπτερο δεν είχε εφοδιαστεί κατά τη συγκεκριμένη πτήση με φορητό πομπό άμεσου εντοπισμού ανάγκης (ELT) ! Προφανώς διότι κανείς δεν θεώρησε … σπουδαίο το πρόσωπο που μετέβαινε στο ελικόπτερο. Για να κατανοήσετε την κρισιμότητα αυτού του στοιχείου της έρευνας, αν στο ελικόπτερο υπήρχε ELT, τότε την στιγμή της πρόσκρουσης στη θάλασσα θα δινόταν το ακριβές στίγμα!

Αντίθετα, επί ώρες, άπαντες, αναζητούσαν το ελικόπτερο και ακόμη
περισσότερες ώρες το σημείο πτώσης του! Εφτασε η νύχτα και δεν είχαν εντοπίσει το παραμικρό ίχνος του ελικοπτέρου! Σημειώστε εδώ ότι σύμφωνα με τα έγγραφα αυτά το ελικόπτερο έπεσε στις 10:45 το πρωί της 11ης Σεπτεμβρίου 2004 και οι ιατροδικαστές διέγνωσαν ως ώρα θανάτου του Πατριάρχη το απόγευμα της επόμενης μέρας, 12ης Σεπτεμβρίου.

Συγκεκριμένα ο Πατριάρχης σύμφωνα με την ιατροδικαστική εξέταση πέθανε στις 15:35 της 12ης Σεπτεμβρίου 2004.

Αυτό σημαίνει για μένα προσωπικά αλλά κι οποιονδήποτε εξέτασε τα έγγραφα αυτά ότι ο Πατριάρχης χαροπάλευε επί 27 ώρες !!!!

Πως χαροπάλευε ζωντανός επί τόσες ώρες όταν ανεσύρθη (όπως μας λένε τουλάχιστον) μέσα από την άτρακτο του μοιραίου Σινούκ;;;

Είναι άλλο ένα ερώτημα που ακόμη δεν έχει καταφέρει να το εξηγήσει κανένας! Και όχι μόνο αυτό, αλλά δεν έχει συζητηθεί καν από αρμόδια χείλη εδώ και τόσα χρόνια!

Ζητήθηκε ποτέ από τα παραπλέοντα ξένα πλοία –ένα εκ των οποίων ήταν πλοίο ηλεκτρονικού πολέμου- έστω η παραμικρή πληροφορία ή συνδρομή;

Πάντως στο πιστοποιητικό θανάτου του Πατριάρχη, αναφέρεται η 15:35 / της 12ης Σεπτεμβρίου ως η ώρα που απεβίωσε ο Μακαριστός Πατριάρχης!

Ένα άλλο τραγικό σημείο της υπόθεσης, είναι ότι το ελικόπτερο μόλις έφτασε πάνω από τον Καρέα (στην περιοχή Πάχη Μεγάρων) άρχισε να εκπέμπει ... τουρκικό κωδικό πτήσης!!!

Κι ενώ η περιοχή αποτελεί (ως γνωστόν) περιοχή του FIR Αθηνών, στις οθόνες των ραντάρ του Στρατού αλλά και της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) το Σινούκ έφερε τον τουρκικό κωδικό IFF, πράγμα που σημαίνει ότι ήταν άγνωστο για το σύστημα αεράμυνας της χώρας μας και συνεπώς μπορούσε να ενεργοποιήσει όλες τις διαδικασίες ! Ακόμη και αυτή της κατάρριψης, πράγμα όμως που δεν συνηθίζεται στη χώρα μας, με την πάγια τακτική της οσφιοκαμψίας προς τους Τούρκους !

Όταν κατάλαβαν ότι το ελικόπτερο δεν ήταν Τουρκικό άλλα Ελληνικό, κανείς δεν ζήτησε από τον πιλότο να αλλάξει τον κωδικό πτήσης και να συμμορφωθεί με τους αυστηρούς κανόνες πτήσης που προβλέπει μια VIP μεταφορά και μάλιστα Αρχηγού Κράτους, και συνέχισε να πετάει ως Τουρκικό μέχρι τις Καριές !!!

Βάλτε κάτω το χάρτη, και δείτε πόση είναι η απόσταση από τον Καρέα μέχρι τις Καριές και φανταστείτε , πόσο «κουρέλι» αεράμυνα πρέπει να έχουμε, έτσι ώστε να μην βρεθεί ένας άνθρωπος να πει στον πιλότο ότι ταξιδεύεις ως … Τούρκος.

Πόσο «κουρέλι» πρέπει να είναι η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας , έτσι ώστε να ταξιδεύει τόσο μεγάλη απόσταση στο FIR ένα ελικόπτερο και να μην βρεθεί κάποιος να ζητήσει από τον πιλότο να συμμορφωθεί !!!

Και όλα αυτά την περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων, που οι πάντες και τα πάντα λειτουργούσαν Α-ΨΟ-ΓΑ !!!

Ασφάλεια Ολυμπιακών Αγώνων, Μοίρα Μεταφοράς VIP προσώπων, μεταφορά Αρχηγού Κράτους και παρ όλα αυτά, το ελικόπτερο να μεταδίδει σχεδόν σε όλο το ταξίδι του, σήμα Τουρκικού στίγματος !!!

Εσάς δεν σας «κάθεται» ολίγον βαρύ όλο αυτό;

Πάντως, για να καταλάβετε πόσο σοβαρό ήταν όλο αυτό, το ΓΕΑ και η ΥΠΑ, αν τηρούσαν τους προβλεπόμενους κανονισμούς, θα έπρεπε , αν ο πιλότος δεν συμμορφωνόταν με τους κανονισμούς, να διακόψουν ΑΜΕΣΑ την πτήση και να ζητήσουν από τον πιλότο να επιστρέψει στην βάση του !!!

Αν το είχαν κάνει αυτό, το ΓΕΑ και οι ΥΠΑ, ίσως σήμερα να είχαν σωθεί όλοι οι επιβάτες του μοιραίου Σινούκ!!!

Ενώ τα πρώτα χρόνια μετά το ατύχημα ήταν όλοι σίγουροι ότι το ελικόπτερο έπεσε από μηχανική βλάβη , η οικογένεια - κυρίως – του Πατριάρχη Πέτρου δεν σταμάτησε ούτε λεπτό να αγωνίζεται να βρει την αλήθεια. Ετσι αρκετά χρόνια μετά, άρχισε να διαφαίνεται ότι το Σινούκ, ίσως να μην έπεσε αλλά να το «έριξαν» κι όλας !!!

Είτε μετά από σειρά εγκληματικών πράξεων αμέλειας, είτε από καθαρή δολιοφθορά είτε με κάποιον άλλο τρόπο, άγνωστο στο ευρύ κοινό !

Το καλοκαίρι του 2010 άρχισαν να γίνονται γνωστά, τόσο τα πορίσματα ανεξάρτητων επιθεωρητών ατυχημάτων όσο και τα «επίσημα πορίσματα» τεχνικών συμβούλων της οικογένειας και του Αμερικάνικου Στρατού.

Για την γνωμάτευση του ιατροδικαστή σχετικά με την ώρα θανάτου, γράψαμε προηγουμένως.

Αυτό που δεν αναφέραμε όμως είναι ότι μέσα στον φάκελο του Εισαγγελέα του Στρατοδικείου Θεσσαλονίκης, υπήρχε και μια έκθεση ιατροδικαστού, σύμφωνα με την οποία, στα σώματα των θυμάτων «ανευρέθηκαν χημικά εγκαύματα, τα οποία δεν προκλήθηκαν από στοιχεία του ελικοπτέρου αλλά από έκρηξη» !

Η εν λόγω ιατροδικαστική εξέταση, υποβαθμίστηκε και δεν αξιολογήθηκε ΠΟΤΕ μα ΠΟΤΕ σοβαρά από κανέναν!

Στη σύγχρονη ιατροδικαστική επιστήμη, με τα τεχνικά μέσα που διαθέτουν πλέον οι ιατροδικαστές είναι σε θέση να αναγνωρίζουν την αιτία των εγκαυμάτων. Κι επειδή, προαναγγείλαμε από το προηγούμενο άρθρο μας την αποκάλυψη αυτή, προέτρεξαν κάποιοι να προκαταλάβουν το αναγνωστικό κοινό σε μπλογκς που αναδημοσίευσαν την είδηση, ότι τα εγκαύματα προήλθαν από λάδια του κινητήρα ή λιπαντικά των μηχανών!

Είναι γνωστό ότι η σοβαρότητα εκλείπει από τούτη εδώ τη χώρα εκτός και αν τα σχόλια είχαν σκοπό να προλάβουν την σημερινή μας αποκάλυψη !

Η ιατροδικαστής που γνωμάτευσε ήταν ξεκάθαρη για την αιτία των εγκαυμάτων!

«Προήλθαν από έκρηξη και όχι από στοιχεία του ελικοπτέρου»!

Αυτό και μόνο θα έπρεπε να αποτελεί σημείο συζήτησης στη Βουλή και στην σύσταση επιτροπής που θα διερευνούσε ακόμη και το ενδεχόμενο ποινικών ευθυνών αρμοδίων υπουργών ! Κάτι που προφανώς κανείς δεν ήθελε. Η τέλος πάντων, την πιθανότητα να μην ελέγχτηκαν σχολαστικά οι αποσκευές των επιβατών κα να είχε τοποθετηθεί εκρηκτικός μηχανισμός!!!

Κι έτσι όλοι έμειναν… ευχαριστημένοι ότι … ίσως η ιατροδικαστής κάνει κάποιο λάθος και … μπέρδεψε τα εγκαύματα από λάδια με αυτά μιας έκρηξης !!!

Σύμφωνα με τον εισαγγελέα, η ιατροδικαστής ισχυρίζεται ότι με επιστημονικά κριτήρια είναι αδύνατη η ταυτοποίηση του μέσου που προκάλεσε τα χημικά εγκαύματα. Πιθανολογεί βάσιμα, όμως, ότι ορισμένοι από τους επιβάτες δέχθηκαν ισχυρό ωστικό κύμα!!!

Από τι προήλθε το ισχυρό αυτό ωστικό κύμα . Σίγουρα όχι από … έκρηξη λαδιών ή από έκρηξη … λιπαντικών !!!

Με την έκθεση της ιατροδικαστού συμφωνεί και η τεχνική ανάλυση του αμερικανικού στρατού, η οποία προχωρά ένα βήμα παραπέρα, χρησιμοποιώντας κάποια άλλα στοιχεία.

«Το ωστικό κύμα προκλήθηκε σίγουρα πριν την ελεύθερη πτώση του ελικοπτέρου».

Αυτό ακριβώς αναφέρει το πόρισμα και υπογραμμίζει ότι υπήρξε κάποιου είδους έκρηξη εντός του ελικοπτέρου από την ύπαρξη χημικών εγκαυμάτων στα σώματα, τα οποία μάλιστα έγιναν εν ζωή. Προσθέτει ακόμη ότι στα σώματα των θυμάτων βρέθηκαν σφηνωμένα κάποια σωματίδια τα οποία δεν ήταν επιφανειακά.

Σημείο-κλειδί για τη διερεύνηση των συνθηκών της πτώσης είναι ο έλεγχος του ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου FADEC (Full Authority Digital Engine Control), με το οποίο είναι εφοδιασμένα αυτού του τύπου τα ελικόπτερα και ειδικότερα οι δύο καταγραφείς βλαβών DECU (Digital Engine Control Unit) που αντιστοιχούν στους δύο κινητήρες του. Τελικά ανελκύστηκε μόνο η μία DECU, κι αυτή καταστράφηκε κατά μία … σατανική σύμπτωση, όταν ένας τεχνικός της εταιρείας στις ΗΠΑ έριξε «κατά λάθος» ένα κατσαβίδι μέσα της!

Μήπως τώρα αντιληφθήκατε γιατί παρεμβάλαμε ανάμεσα στο πρώτο και στο δεύτερο μέρος της έρευνάς μας την πτώση του Falcon και τον άδικο χαμό του Γιάννου Κρανιδιώτη; Μήπως και τότε η εταιρία HoneyWell δεν ισχυρίστηκε ότι χάθηκαν τα επίμαχα 24 δευτερόλεπτα που σκότωσαν τον Γιάννο Κρανιδιώτη, γιατί σβήστηκαν …. κατά λάθος από το μαύρο κουτί;;

Ετσι και τώρα, η μια και μοναδική DECU καταστράφηκε κατά λάθος από ένα κατσαβίδι τεχνικού !!!

Για τον λόγο λοιπόν, ότι θεωρώ ότι όλα τα παραπάνω στοιχεία , δεν ερευνήθηκαν επαρκώς από τις Ελληνικές Στρατιωτικές και Πολιτικές αρμόδιες υπηρεσίες, θεωρώ ότι σαφώς και το ελικόπτερο Σινούκ, έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο και όχι από βλάβη σε κάποια από τις δύο έλικες που είχαν μαρκαριστεί ως προβληματικές. Μια έκρηξη που έγινε μέσα στην άτρακτο σε ένα ταξίδι που κάποιοι το είχαν προγραμματίσει χωρίς επιστροφή!

Μέχρι την ημέρα που η Ελληνική Βουλή θα διατάξει ως οφείλει την άμεση διερεύνηση ευθυνών με σύσταση ειδικής επιτροπής, που θα απαντά ξεκάθαρα σε όλα τα παραπάνω, και με πλήρη επίγνωση όσων γράφω και υπογράφω θα συνεχίζω να πιστεύω ότι το ελικόπτερο έπεσε από έκρηξη που σημειώθηκε στην άτρακτο κατά τη διάρκεια της πτήσης του λίγο πριν το Αγιο Ορος!

Δεν αποκλείω να συνέβησαν ταυτόχρονα ΚΑΙ τα δύο!

Κάποιοι να εκμεταλλεύτηκαν ορισμένα κενά και να σχεδίασαν την πτώση του ελικοπτέρου όπως σχεδίασαν το δήθεν ατύχημα του Falcon το 1999 καθώς και κάποια άλλα ατυχήματα για τα οποία θα μιλήσουμε αργότερα!! Και ο νοών νοείτω !!!

Όπως καταλάβατε, πάμε για το τρίτο μέρος της έρευνας!

Εκεί θα αναδείξουμε ποιος ήταν ο Πέτρος ο Ζ’ και ποιοι άλλοι Κύπριοι και Ελληνες είχαν μπει στο στόχαστρο της Τουρκικής ΜΙΤ !!!

ΥΓ.

Όπως έχει λεχτεί , «οι δημοσιογράφοι είναι τα μαντρόσκυλα της Δημοσιογραφίας». Αν κάποιοι επιθυμούν την Δημοκρατία μας να την φυλάττουν ... πεκινουά, αυτό είναι ένα άλλο ζήτημα, που δεν θα μας κάνει ποτέ να σταματήσουμε να λέμε ελεύθερα τη γνώμη μας !!!

Το υστερόγραφο ας το κρατήσουν κάποιοι που προσπαθούν με νύχια και
με δόντια να μην δημοσιεύσουμε την παρούσα έρευνα!

Γιώργος Αδαλής
aegeantimes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου