Συνολικές προβολές σελίδας

Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Το ολοκληρωτικό ΠΑΣΟΚικό σύστημα, σφίγγει τον κλοιό γύρω μας...

Χθες, πηγαίνοντας προς το Σύνταγμα, προκειμένου να καλύψω τη διαμαρτυρία των (ελάχιστων) πολιτών που αψήφησαν τις απειλές του συστήματος και τόλμησαν να διαμαρτυρηθούν για το εξοντωτικό ειδικό τέλος επί των ακινήτων, σταμάτησα να βάλω βενζίνη σε πρατήριο με το έμβλημα μεγάλης πολυεθνικής, κλειστό μεν, αλλά με αυτόματο πωλητή, δε.

Εκεί, ένας ευγενέστατος security (προφανώς κάποιο παλικάρι με σίγουρα απίθανο βιογραφικό, που βιοπορίζεται με μια δουλειά που καμία σχέση δεν έχει με τα όσα σπούδασε), μου έδειξε με προθυμία τη διαδικασία. Μια διαδικασία τρομακτική, πρόδρομο των επερχόμενων βιομετρικών καταγραφών των δραστηριοτήτων των πολιτών…

Κάποιοι ήδη γνωρίζουν…


Με λίγα λόγια: έπρεπε, για να ενεργοποιηθεί η αντλία και να μπορέσω να βάλω βενζίνη στο όχημά μου, να πληκτρολογήσω σε οθόνη αφής, τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματός μου. Δεν ξέρω αν πληκτρολογούσα άλλα αντί άλλων, έτσι για να «τη σπάσω» στο σύστημα, τι θα γινόταν… Πάντως, επειδή βιαζόμουν, δεν το ρίσκαρα, καθώς δεν γνώριζα και ακόμα δεν γνωρίζω αν η κάμερα ασφαλείας της επιχείρησης επιβεβαιώνει με κάποιο τρόπο τα στοιχεία, ή το μηχάνημα καταγραφής συνδέεται με κάποιο data bank (τράπεζα πληροφοριών), που προβαίνει σε διασταυρώσεις. Αν κάτι τέτοιο συμβαίνει, η απόπειρα παραπλάνησης του συστήματος, θα με καθιστούσε αυτόματα ύποπτο στα μάτια όλων όσων συγκεντρώνουν τώρα τελευταία επιμελώς, κάθε στοιχείο που μας αφορά.

Περί νομιμότητας

Δεν ξέρω αν όλα τα παραπάνω είναι νόμιμα. Τσακώθηκα άσχημα σε βουλκανιζατέρ στη Γλυφάδα με υπάλληλο, όταν πηγαίνοντας να αλλάξω λάστιχα στο αυτοκίνητό μου, μου ζητήθηκε η…. διεύθυνσή μου και άλλα στοιχεία της ταυτότητάς μου! Τους έχουν επιβάλει να τη ζητάνε οι εφοριακοί, ήταν η δικαιολογία, όταν βρέθηκαν αντιμέτωποι με τη μήνη μου. Δεν έδωσα τα στοιχεία και τους είπα ότι δεν θα ξαναβάλω λάστιχα εκεί, υψώνοντας μάλιστα πολύ τους τόνους. Απλό. Τη διεύθυνσή μου τη δίνω μόνο όταν ΕΓΩ κρίνω ότι απαιτείται. Αλλιώς, θέτω τον εαυτό μου και την οικογένειά μου, σε κινδύνους. Τους ανθρώπους στο βουλκανιζατέρ, δεν τους ξέρω κι από χθες.

Γνωρίζουν…

Κάποιοι λοιπόν, γνωρίζουν με ακρίβεια, από πού πέρασα και έβαλα βενζίνη, με ποιο όχημα, πόση βενζίνη έβαλα, και αν η κάμερα «διασταύρωνε» και αυτή, αν ήμουν μόνος ή όχι. Δεν ξέρω τι γίνεται και με άλλα πράγματα, όπως τα δακτυλικά αποτυπώματα, αν και δεν θέλω να ακουστώ συνωμοσιολόγος. Αυτά μάλλον θα μας τα επιβάλλουν στο μέλλον, ένα μέλλον ζοφερό, όπου η ηλεκτρονική & βιομετρική καταγραφή όλων των δραστηριοτήτων μας, θα μας καταστήσει έρμαια στις διαθέσεις του συστήματος. Αυτό ακριβώς το μέλλον, περιέγραψα και στο βιβλίο μου «Όχι στην Παλιά Πόλη» (εκδόσεις Ερωδιός, Θεσσαλονίκη 2007), για να εισπράξω τη μήνη του αριστερού Τύπου και απόπειρες επαγγελματικής μου εξόντωσης. Γιατί δεν είμαι «αριστερός» και συστημικός. Κι όμως, δικαιώνομαι με την πάροδο του χρόνου. Και αυτό το λένε όσοι διάβασαν το μυθιστόρημα, το οποίο γράφτηκε το 2006 και εκδόθηκε το 2007.

Μην τους πιστεύετε

Από εκεί και πέρα: στο όνομα του «εκσυγχρονισμού» και της «προόδου», θα δούμε και άλλα. Και ο έλεγχος επί της ζωής μας, θα πάρει εφιαλτικές διαστάσεις, με τη συστηματική σκιαγράφηση της ζωής μας από το σύστημα και τις πολυεθνικές που το ελέγχουν, να «μας έχουν» για πλάκα. Αντιδράτε σε κάτι; Θα βλέπετε τα στοιχεία σας να γνωστοποιούνται. Μην αμφιβάλλετε: είδαμε υπουργό της κυβέρνησης να το κάνει, όταν ζορίστηκε από δημοσίευμα σε ιστολόγιο. Τα προσωπικά δεδομένα του επικριτή, βγήκαν με τη συνεργασία άλλου ιστολογίου στο διαδίκτυο, χωρίς οι αρχές να αντιδράσουν στην κατάφωρη παραβίαση του νόμου… Άρα, όταν το ολοκληρωτικό και δωσιλογικό ΠΑΣΟΚικό σύστημα μιλά για προστασία των προσωπικών δεδομένων, μην του δίνετε καμία απολύτως σημασία. Ψεύδεται και υποκρίνεται.

Έρχονται και άλλα σταλινικά μέτρα

Με την πρόφαση της καταπολέμησης της φοροδιαφυγής, θα δείτε ακόμα πολλά. Σε λίγο καιρό, όλα θα καταγράφονται ηλεκτρονικά. Όλα. Εξάλλου, η ΣΑΤΑΝΙΚΗ κάρτα του πολίτη, όπως και η κάρτα του μετανάστη, που θα σκιαγραφούν την προσωπικότητά μας εντελώς, είναι προ των πυλών. Την καθυστερούν λίγο, γιατί δεν έχουν μία και προέχει η μέσω του μνημονίου τροφοδοσία του αδηφάγου όσο και εθνοκτόνου εξουσιαστικού μηχανισμού, τον οποίο διατηρούν οι «πράσινοι» Στάλιν στο Δημόσιο. Όμως, επέρχεται η δημιουργία ενός πλέγματος συστημάτων ελέγχου, που οι πιο διαβόητοι τύραννοι της Ιστορίας, δεν θα είχαν ποτέ φανταστεί.

Βρείτε μια ζωή και αφήστε μας εμάς ήσυχους!

Έχω μόνο ένα πράγμα να πω στους διεστραμμένους των πολυεθνικών και της κυβέρνησης, οι οποίοι παίζουν παιχνίδια με τη φωτιά, χρησιμοποιώντας μια ατάκα της ηθοποιού Sharon Stone, στον William Baldwin, όταν ανακάλυψε ότι ο τύπος παρακολουθούσε όλους τους ενοίκους μιας πολυκατοικίας, μέσω συστήματος καμερών: get a life. Κοινώς, βρες μια ζωή. Και αυτή ακριβώς είναι η προτροπή μου στην κυβέρνηση-ηδονοβλεψία που εισέβαλε στη ζωή μας, ρημάζοντας την, με το δόλωμα του «λεφτά υπάρχουν». Και κάτι τελευταίο: αποφύγετε τους πάσης φύσεως πωλητές και να ζητάτε πάντα να συναλλάσσεστε με ανθρώπους, αποφεύγοντας, στο βαθμό του δυνατού, τα μηχανήματα. Ας εμπιστευτούμε για μια φορά, ακόμα και σε αυτό το απρόσωπο αστικό περιβάλλον της αποξένωσης και της αδιαφορίας, ο ένας τον άλλο. Άλλωστε, ο εχθρός είναι κοινός και βρίσκεται προ των πυλών.

Νίκος Χιδίρογλου

elora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου