Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011

ΣΟΣ! - ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ 65.000 ΠΡΟΒΟΛΕΣ

Το ακόλουθο βίντεο είναι από την ορκωμοσία του προέδρου Παπούλια το 2006. Τον προσφωνεί η τότε πρόεδρος της βουλής Άννα Ψαρούδα Μπενάκη.  Είναι τραγικό το γεγονός ότι το βίντεο αυτό έχει μόνο 65.000 προβολές εδώ και 5 χρόνια.

Απόδειξη της γνησιότητας του είναι η συζήτηση στη βουλή κατόπιν επερώτησης για το τι του είπε η Άννα του Προέδρου. Μου έχει επιβεβαιώσει ότι το είδε και συγγενικό μου πρόσωπο (πολύ αξιόλογο) που δεν έχει καμία σχέση με το διαδίκτυο.

Έκτοτε, κανείς δημοσιογράφος, κανείς πολιτικός δεν ξαναασχολήθηκε με το θέμα, ούτε ρώτησε την Άννα τι εννοούσε, ούτε τον Παπούλια τι κατάλαβε, ούτε που τα ήξεραν όλα αυτά. Ακούστε τι του λέει:
Ο Πρόεδρος της δημοκρατίας, αυτός που ορίσαμε φύλακα της δημοκρατίας στην Ελλάδα, ανέχθηκε να του αναγγείλουν ότι επι της θητείας του "τα εθνικά μας σύνορα και ένα μέρος της εθνικής κυριαρχίας θα περιοριστούν" και ότι "τα δικαιώματα του ανθρώπου και του πολίτη θα υποστούν μεταβολές καθώς θα μπορούν να προστατεύονται, αλλά και να παραβιάζονται απο αρχές άγνωστες μέχρι τώρα στη χώρα μας" και ότι θα γνωρίσουμε "νέες μορφές διακυβέρνησης"...

Δεν έχω ακόμα αποφασίσει μέσα μου αν η Αννα Ψαρούδα είναι προδότρια ή ηρωϊδα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να τα ανακοινώσει όλα αυτά δημόσια.

Για τον Πρόεδρο όμως έχω αποφασίσει. Είναι προδότης.


ΘΑΛΑΜΟΦΥΛΑΚΑΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου