Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Με λένε Ελλάδα...

Με λένε Ελλάδα, είμαι μητέρα και τα παιδιά μου είναι οι Έλληνες!
Βρίσκομαι στην Ευρώπη! Είμαι μικρή χώρα, μια κουκκίδα, στον παγκόσμιο χάρτη, έχω όμως το καλύτερο "οικόπεδο" στον πλανήτη...!!!

Διακρίνομαι για την Ιστορία μου,
τους Αγώνες μου,
την Αντίστασή μου,
την Ψυχή και τον Πατριωτισμό μου!
Όλοι με ζηλεύουν... πάντα με ζήλευαν γι αυτό και πάντα είχα εχθρούς!
Πολεμούσα κι αντιστεκόμουν με όλη μου την δύναμη...
και στο τέλος τα κατάφερνα...!!!


Ήταν όλα ήσυχα μέχρι που μ αιφνιδίασαν και τρόμαξα!
Ο εχθρός με χτύπησε εσωτερικά, πονηρά και ύπουλα...! όχι όπως τις άλλες φορές...
Ζούσε "σπίτι" μου, τον είχα με τα παιδιά μου αλλά, ήταν καλά καλυμμένος και δεν φαινόταν...
Ξεγέλασε ακόμα και μένα!!

Προσπαθώ να τον αντιμετωπίσω αλλά...
πολλά απ τα παιδιά μου τον υποστηρίζουν κι αντιστέκονται σε μένα, την ίδια τους την μάνα...
Έχουν φτάσει σε σημείο να με περιγελούν,
να με κοροϊδεύουν,
να με πουλάνε,
να μην με αναγνωρίζουν...

Είμαι πικραμένη,
τρομαγμένη,
εξουθενωμένη... αλλά δεν θα το βάλω κάτω!!!
Με το κεφάλι ψηλά θ αγωνιστώ και θ αντισταθώ, όπως έκανα πάντα...
Μπορεί να γονατίσω αλλά θα παλέψω,
και θα νικήσω...!!!

Την Ψυχή και τον Πατριωτισμό μου δεν θα μου τα πάρουν ποτέ!, ούτε και πρόκειται να με φτάσει κανένας σ αυτά...
Δεν πρόκειται να Παραδοθώ,
να Πουληθώ και να Πεθάνω για το χατίρι κανενός...
'Αλλωστε...
ποιά μάνα εγκαταλείπει το σπίτι και τα παιδιά της...

Joya Koun


Μουσική Σταμάτη Σπανουδάκη (Πέτρινα Χρόνια)


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου