Συνολικές προβολές σελίδας

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Sezen Aksu - HER ŞEYI YAK (Greek Subtitles) 1991



Sezen Aksu - HER ŞEYI YAK (Burn everything) "Mia pista apo fosforo" // Music: Thanos Mikroutsikos // Lyrics: Attila Ozdemiroglu // Album: SEZEN AKSU - GÜLÜMSE (Smile) 1991 // First performance: Haris Alexiou

// Beni yak, kendini yak, her şeyi yak! Bir kıvılcım yeter ben hazırım bak! İster öp okşa istersen öldür! Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk! Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk! Seni içime çektim bir nefeste! Yüreğim tutuklu göğsüm kafeste! Yanacağız ikimiz de ateşte! Bir kıvılcım yeter hazırım bak! Aşk için ölmeli, aşk o zaman aşk! Allahım! Allahım! Ateşlere yürüyorum! Allahım, acı ile aşk ile büyüyorum! Beni yor hasretinle, sevginle yor! Sevgisizlik ayrılıktan daha zor! Dilediğin kadar acıt canımı! Yokluğun da varlığın da yetmiyor! Yokluğun da varlığın da yetmiyor!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου