Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012

Panikos - Καλεσμένος

Τα πράγματα πηγαίνουν προς το χειρότερο και με πληγώνει απίστευτα το γεγονός ότι εμείς τουλάχιστον έχουμε τα βασικά ενώ κάποιοι πεθαίνουν από τον βασανιστικό θάνατο της πείνας, και δεν είναι αυτή την φορά μακριά στην Αφρική οι άνθρωποι, είναι σε κάθε πλατιά, σε κάθε περιοχή αυτή την στιγμή!
Το να πεθαίνουν σε μία κοινωνία που τους απαξιώνει τελείως το θεωρώ έγκλημα! Δηλαδή, ζω με την πολυτέλεια που έχουμε μάθει τα τελευταία χρόνια και μόλις μου κόψουν τον αέρα οι τράπεζες και με πετάξουν έξω πεθαίνω σε κάποιο παγκάκι? Παλαιότερα πως ζούσε ο κόσμος επιβιώνοντας στην φύση? Α τώρα εξηγείτε! Τα ΜΜΕ λένε καθημερινά για το πόσο μολυσμένα είναι νερό χώμα και αέρας!! Κάποιοι όταν ακούνε τις ιδέες μου λένε ότι είμαι νέος και τα φαντάζομαι όλα εύκολα,αλλά εγώ επιμένω ότι δεν χρειαζόμαστε όλη αυτή την πολυτέλεια για να ζήσουμε! Και αυτό είναι και το μήνυμα που προσπαθώ να περάσω μέσα απο το κομμάτι μου! Εύχομαι σε όλους υγεία και δύναμη να ξεπεράσουμε τα εμπόδια με θάρρος! Ελπίζω να τα ξανά πούμε!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου