Συνολικές προβολές σελίδας

Σάββατο 13 Απριλίου 2013

Μεταμόρφωση

Η πολιτική ανυπακοή δεν είναι το πρόβλημα μας. Το πρόβλημα μας είναι η πολιτική υπακοή. Το πρόβλημα μας είναι ότι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο έχουν υπακούσει τις διαταγές των αρχηγών και εκατομμύρια έχουν πεθάνει εξαιτίας αυτής της υπακοής. Το πρόβλημα μας είναι ότι άνθρωποι είναι υπάκουοι σε όλο το κόσμο αντικρίζοντας τη φτώχεια, την ασιτία, την ηλιθιότητα και την απανθρωπιά. Το πρόβλημα μας είναι ότι άνθρωποι είναι υπάκουοι σε όλο τον κόσμο ενώ οι φυλακές είναι γεμάτες με μικρό-κλέφτες, ενώ οι μεγάλοι κλέφτες κυβερνούν τις χώρες. Αυτό είναι το πρόβλημα μας. -Χάουαρντ Ζιν Ο Συμπαντικός Νόμος υπερβαίνει όλους τους άλλους.

 1. Κανένας άνδρας ή γυναίκα εντός ή εκτός κυβέρνησης θα εφαρμόσει βία, ή απειλή βίας ή απάτη ενάντια στη ζωή μου και τη περιουσία μου και οποιοδήποτε και όλες οι συμβάσεις στις οποίες είμαι συμβαλλόμενος και για τις οποίες δεν μου δίνεται πλήρης γνωστοποίηση, είτε φέρουν την υπογραφή μου ή όχι, είναι άκυρες σύμφωνα με την κρίση μου.
 2. Μπορώ να ασκήσω ισχύ σε αυτοάμυνα ενάντια σε οποιοδήποτε παραβιάζει τον Νόμο 1. 3.
 Δεν θα υπάρχουν εξαιρέσεις στους Νόμους 1 και 2. 
Το βίντεο αυτό είναι η νέα δημιουργία του Μαξ Ίγκαν του δημιουργού των σειρών "Το Κάλεσμα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου