Συνολικές προβολές σελίδας

Πέμπτη 28 Φεβρουαρίου 2013

Don Benito Trampolini - The Lemurians

Όσο πιο μεγάλος ο κώλος, τόσο πιο μεγάλη η τούμπα.
 Don Benito
 Πώς τα κατάφερα να μπλέξω στην κατάσταση αυτή! Μέτρα, μνημόνια, Ευρώπη.. πάει, τέλειωσε η γιορτή. Με τον Andrea όλα ήταν φίνα, το κόμμα είχε ποσοστά, μα τι τον έπιασε τον άτιμο και έκανε παιδιά!

 Πάνω μου έπεσε η ευθύνη κι έβαλα την υπογραφή μου, μα έδινα μάχη με τον λύκο να μη μπει μες στο μαντρί μου. Δεν ήθελα τα πρόβατά μου να γυρίσουν στη δραχμή κι έτσι κατέληξα να εισπράττω φόρους μέσω της ΔΕΗ. 
 Τώρα ο λαός ξεσπάει και το ΠΑΣΟΚ βουλιάζει κι έκανα τόσο κόπο να γίνω εγώ ο αρχηγός. Όνομα θα του αλλάξω, σε τίποτα να μη μοιάζει με την παλιά φαμίλια κι επίσημα θα'μαι ο Νονός.
 Προσεκτικά θα προχωρήσω, είναι μια απόφαση που πήρα, δε θα'θελα να 'χω κι εγώ του Τσοχατζόπουλου τη μοίρα. Ούτε ευρώ δε θα πειράξω απ' την τσέπη του λαού- -τόσα στερήθηκε για να'χω σούπερ μπι εμ νταμπλ γιου.
 Μέσα μου ξέρω, θα τα καταφέρω γιατί είμαι και ρήτορας, εγώ, δεινός.
 Μ'επιτυχία σ'οχτώ υπουργεία, μεγάλη θητεία, σωστός υπουργός. Στη διαπραγμάτευση και στην οργάνωση μακράν απ'όλους ο πιο ικανός. 
Έχω και... με συγχωρείτε ήταν βαρύς ο σολωμός! 
Έχω γερό στομάχι, το ξέρω θα βρω τη λύση, μέχρι και με τον Toni αντέχω να συνεργαστώ. Μ'αλήθεια η βεντέτα δεν έχει σταματήσει κι όταν θα πέσει εκείνος, θα ξαναμπώ στο χορό!
 Για την Ευρώπη θα'θελα να σας μιλήσω ειλικρινά, μα βρίσκει θάνατο μοιραίο αυτός που σπάει την ομερτά. Είστε καλύτερα στην άγνοια, είναι κίνδυνος το φως, σίγουροι να'στε απολύτως, ΑΠΟΛΥΤΩΣ κι εντελώς!
 Μουσική: Carmen Coppola (The Godfather)
 Διασκευή, Στίχοι: The Lemurians
-->

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου