Συνολικές προβολές σελίδας

Παρασκευή, 27 Δεκεμβρίου 2013

ΕΛΛΑΣ - Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ

Η Ελληνικότητα του αλφαβήτου.
Με μεγάλη μου έκπληξη και οργή, το βιβλίο Ιστορίας του Δημοτικού (Δ΄Τάξη), εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας, στη 14 σελίδα, λέει ευθέως ότι το αλφάβητό μας, το Ελληνικό, δεν είναι Ελληνικό, αλλά Φοινικικό!

Και οικονομικά χαμένοι και παγωμένοι και μολυσμένοι απο την αιθαλομίχλη

KYΡΙΟΙ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΔΕ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΚΟΜΠΟΣ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΧΤΕΝΙ ΚΑΙ ΟΤΙ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ Κ.ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΛΛΗΦΘΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΦΩΡΟΥ ΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΥΓΕΙΑΣ ;;;;; ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΡΚΙΝΟ ΣΤΟΥΣ ΠΝΕΥΜΟΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΤΕ ;;;;;

ΥΣΤΕΡΗΣΗ 600 ΕΚΑΤ. ΑΠΟ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ

Πέμπτη, 26 Δεκεμβρίου 2013

Ιππόλυτος του Ευριπίδη

Ιππόλυτος


Στην ελληνική μυθολογία, ο Ιππόλυτος ήταν γιος του Θησέα και της αμαζόνας Ιππολύτης. Αργότερα ο Θησέας παντρεύτηκε τη Φαίδρα κι έτσι ο Ιππόλυτος απέκτησε μητριά.

ΙΒΥΚΟΣ-«... τον Ίβυκο (ερωτομανέστατο)»

40. – Απόσπασμα 286 Page


Και τα δύο αποσπάσματα (286-287), για τα συμφραζόμενα των οποίων δεν γνωρίζουμε τίποτα, επιβεβαιώνουν τη φήμη που είχε ο Ίβυκος στην αρχαιότητα ως ποιητής ερωτικών ποιημάτων. Πιθανώς από τα αποσπάσματα αυτά αφορμήθηκε και ο Ελύτης, που στο Ημερολόγιο ενός αθέατου Απριλίου χαρακτηρίζει τον Ίβυκο "ερωτομανέστατο". Το πρώτο απόσπασμα δομείται πάνω στην αντίθεση ανάμεσα στη μαγεία και τη γαλήνη της άνοιξης από τη μια και στην αναστάτωση που επικρατεί στην ψυχή του ερωτευμένου από την άλλη, που τη συγκλονίζει ο έρωτας με τη σφοδρότητα Θρακιώτικου βοριά.

Τετάρτη, 25 Δεκεμβρίου 2013

“ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΑΙ” Η ΤΟΥΡΚΙΑ! ΣΕ ΠΑΝΙΚΟ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΜΕTA ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΚΑΙ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ. TON EΓΚΑΤΑΛΕΙΠΟΥΝ ΕΝΑΣ – ΕΝΑΣ! ΒΥΘΙΣΤΗΚΕ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΛΙΡΑ

 ΕΜΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΑΝΕΜΕΛΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΑΛΛΑ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΓΚΡΕΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΟΜΑΔΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΤΗΣΕΙΣ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΗ ΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ.....ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΑΡΑΓΕ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΝΑ ΕΞΑΓΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΟΠΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ;

Συνδυασμός πλανητών θυμίζει το Άστρο της Βηθλεέμ

ΟΙ ΛΑΤΡΕΙΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΥΣΙΚΟΥ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΡΘΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΙΣΩΣ ΜΑΡΤΥΡΑ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΙΣΕΡΧΟΜΕΘΑ.....

ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΑΦΡΟΔΙΤΗ

Τρίτη, 24 Δεκεμβρίου 2013

ΣΤΗΣΙΧΟΡΟΣ-Προσπάθεια για να αποτραπεί το αναπότρεπτο

39. – Απόσπασμα 222b, 201-234 Davies



Το απόσπασμα παραδίδεται σε πάπυρο του 3ου αι. π.Χ., που δημοσιεύτηκε το 1977. Είναι το εκτενέστερο σωζόμενο συνεχόμενο κείμενο του Στησιχόρου και παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον και καθ᾽ εαυτό, ως χαρακτηριστικό δείγμα στησιχόρειας γραφής, και για τον πρόσθετο λόγο ότι προφανώς αποτέλεσε το πρότυπο για την περίφημη σκηνή του αγώνα στις Φοίνισσες του Ευριπίδη (βλ. Κείμενο 73). Προέρχεται από πολύστιχο, τριαδικώς δομημένο ποίημα (στροφή -αντιστροφή - επωδός), που αντλεί το θέμα του από τον θηβαϊκό κύκλο.

Δευτέρα, 23 Δεκεμβρίου 2013

Πολεμικά πλοία "περιμένουν" το Barbaros: Σε προκεχωρημένη βάση πάει ο Α/ΓΕΝ

ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΕΞΑΧΘΕΙ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ;;; ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΠΟΥ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΜΑΣ ;;; ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΟΧΙ ΑΚΟΜΗ ΑΛΛΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΖΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΕΟΡΤΙΑ.....

ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΦΩΤΙΑ Η ΑΓΚΥΡΑ

Το ΠΑΣΟΚ διαλύθηκε - Οι βουλευτές της Ν.Δ. ούτε τα γραφεία τους δεν ανοίγουν

ΚΑΠΟΙΟΙ-ΕΣ ΚΥΡΙΟΙ-ΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΨΗΦΙΣΕΙ !!!!! ΙΣΩΣ ΠΗΓΑΝ ΑΔΙΑΒΑΣΤΟΙ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΠΡΙΝ ΨΗΦΙΣΟΥΝ !!!!! ΠΟΥ ΧΡΟΝΟΣ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΛΛΩΣΤΕ.....ΣΥΝΤΟΜΑ ΟΜΩΣ ΘΑ ΝΙΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΤΟΥΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥΣ.....

"Ο ΚΥΡΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΟΓΙΚΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΑΖΟΜΑΡΕΣ.....Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΘΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ !!!!! Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΗ !!!!! "
Γ.ΠΑΙΣΙΟΣ 1992 Α.ΟΡΟΣ

ΟΡΓΗ ΛΑΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΟΡΟ-ΔΗΜΕΥΣΗ ΣΠΙΤΙΩΝ

Κυριακή, 22 Δεκεμβρίου 2013

ΑΛΚΑΙΟΣ-τέγγε πλεύμονας οἴνῳ

38. – Απόσπασμα 347 Lobel-Page


Στα συμποτικά άσματα η πρόσκληση για οινοποσία δικαιολογείται συνήθως είτε με έναν μύθο είτε με αναφορά στις καιρικές συνθήκες. Στο απόσπασμα που ακολουθεί την αφορμή για την πρόσκληση δίνει η μεγάλη ζέστη. Όμως ο Αλκαίος δεν συνθέτει μια δική του, πρωτότυπη περιγραφή, αλλά ακολουθεί αρκετά πιστά μια περιγραφή που υπήρχε ήδη στον Ησίοδο (Ἔργα 582-96). Ο Αλκαίος μεταγράφει τους ησιόδειους εξαμέτρους σε ένα λυρικό μέτρο, "τονίζοντας" απλώς διαφορετικά το κείμενο που δανείστηκε. Σε σύγκριση με το κείμενο του Ησιόδου, η πιο αξιοπρόσεκτη διαφορά -εκτός από μικρότερες αποκλίσεις- συνίσταται στη μετάθεση της πρόσκλησης για οινοποσία από το τέλος στην αρχή του ποιήματος και στην απουσία αναφοράς στην αναλογία κατά την ανάμειξη του κρασιού με νερό. Η περίπτωση του ποιήματος αυτού είναι ενδιαφέρουσα, εκτός των άλλων, γιατί αφήνει να διαφανεί η εντελώς διαφορετική αντίληψη και αξιολόγηση της "πρωτοτυπίας" που υπήρχε στην αρχαιότητα σε σχέση με την εποχή μας.

ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΣΥΜΜΑΧΙΑΣ ΡΩΣΙΑΣ-ΙΣΡΑΗΛ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΑΥΤΗΣ ΣΤΟ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΧΑΡΤΗ ΤΗΣ ΕΥΡΑΣΙΑΣ.

ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ BLOGS ΗΔΗ ΚΑΠΟΙΟΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΙΣΡΑΗΛΙΤΕΣ.....

Σάββατο, 21 Δεκεμβρίου 2013

Για να προστατεύει την Πελοπόννησο από τις εισβολές του Βορρά.

Το Εξαμίλιον τείχος
 (γνωστό και ως Ιουστινιάνειο τείχος)
 ήταν οχυρό τείχος μήκους έξι μιλίων, 
χτισμένο πάνω στον ισθμό της Κορίνθου
 για να προστατεύει την Πελοπόννησο
 από τις εισβολές του Βορρά. 

Αλλάζει ο χάρτης της Ευρασίας: Το Ισραήλ ζήτησε να μπει στην Ευρασιατική Ένωση!

ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΤΑΡΑΞΕΙ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΚΗΝΙΚΟΥ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΠΟΤΟΜΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ Μ.ΑΝΑΤΟΛΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΥΡΑΣΙΑΣ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ.....ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΑΣΠΟΝΔΩΝ ΦΙΛΩΝ ΜΑΣ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΠΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΑ ΕΘΝΙΚΗ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ.....
Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΕΤΑΒΟΛΗ

"Γαλάζιες κότες" στέλνουν στο πεζοδρόμιο δεκάδες χιλιάδες οικογένειες Ελλήνων

ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΑ !!!!! ΣΠΙΤΙΑ, ΧΩΡΑΦΙΑ, ΜΑΓΑΖΙΑ.....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ !!!!! ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΛΑΒΟΥΝ ΑΥΤΟΥΣ ΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ.....
Γ.ΠΑΙΣΙΟΣ 1992 Α.ΟΡΟΣ

"ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ" ΑΠΟ ΚΟ ΝΔ ΓΙΑ ΠΛΕΙΣΤΗΡΙΑΣΜΟΥΣ

Πέμπτη, 19 Δεκεμβρίου 2013

Στοχοποιήθηκε η Τουρκία από ρωσικούς βαλλιστικούς πυραύλους Iskander-M!

ΡΕ ΣΥ ΡΕΤΖΕΠ ΤΑΓΙΠ ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΣ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΟ ;;;;; ΟΤΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΤΑΒΟΥΤΟΓΛΟΥ ΟΠΩΣ Ο ΜΠΕΝΝΥ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΚΑΙ Ο JEFFREY ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΙΡΑΖΕ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΟΧΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΝΑΤΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΕΔΑΦΗ ΣΑΣ;;;;; ΠΙΣΤΕΥΑΤΕ ΡΕ ΜΑΓΚΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΥΛΟ ΧΟΡΤΑΤΟ ;;;;; ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΟΙ S-300 ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΟΙ ISKANDER.....NA ΔΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΤΟ ΥΠΕΡΟΧΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ.....ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ, ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΚΑΙ ΤΗ ΘΡΑΚΗ.....ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ.....

ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟ ΚΡΑΣΝΟΝΤΑΡ

Τετάρτη, 18 Δεκεμβρίου 2013

ΑΛΚΑΙΟΣ-«Ας πίνουμε ...»

37. – Απόσπασμα 346 Lobel-Page

Τα θέματα τα οποία επανέρχονται στην ποίηση του Αλκαίου είναι χαρακτηριστικά της μελικής ποίησης που εκτελούνταν από έναν μόνον τραγουδιστή, της λυρικής μονωδίας: η πολιτική και ο πόλεμος (ιδιαιτέρα ο εμφύλιος στα "στασιωτικά μέλη" του), θέματα από το μύθο, ο έρωτας, το κρασί. Στην κατηγορία ποιημάτων που ασχολούνται με το τελευταίο θέμα, στα συμποτικά δηλαδή άσματα, ανήκει και το ποίημα που ακολουθεί. Αρχίζει με έναν στίχο ο οποίος περιλαμβάνει συγχρόνως τρία στοιχεία: μια -αναμενόμενη σε τραγούδι αυτού του είδους- προτροπή, μια ρητορική ερώτηση, που επιτείνει την προτροπή, και μια σύντομη αιτιολόγηση, με την οποία προσδιορίζεται ο ακριβής χρόνος. Ακολούθως περιγράφεται η διαδικασία της οινοποσίας. Εδώ εμπεριέχεται, όπως παρατηρεί ξένος μελετητής, ουσιαστικά ολόκληρο το τελετουργικό της ελληνικής οινοποσίας, όλα όσα γίνονταικαι λέγονται σε μια τέτοια περίσταση. Το μόνο ασυνήθιστο είναι ότι το κρασί αναμειγνύεται σε τέτοιες αναλογίες, ώστε είναι εξαιρετικά δυνατό σε σχέση με το κρασί που πινόταν συνήθως. Αυτή ακριβώς η εντολή για την παρασκευή ασυνήθιστα δυνατού κρασιού προετοιμάζεται ίσως από την επίκληση του Διονύσου.

Με λεφτά του πατέρα του επένδυσε ο Ε.Τσακαλώτος!

ΠΟΣΗ ΑΛΛΗ ΚΟΡΟΙΔΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ;;;;; ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΛΛΗΝΙΚΕ ΛΑΕ !!!!! ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΔΙΟΛΟΥ !!!!! ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΤΟΥ ΤΣΑΚΑΛΩΤΟΥ, ΤΟΥ ΤΣΟΥΚΑΛΑ, ΤΗΣ ΔΟΥΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΣΑΚΕΙΟ ΤΗΣ ΕΚΑΛΗΣ, ΤΟΥ ΔΡΑΓΑΣΑΚΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΚΑΙΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΜΕ ΤΟ BOSS ΣΑΚΑΚΙ ΝΑ ΣΕ ΣΩΣΕΙ.....

ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΒLACK ROCK & JP MORGAN!

Συνεχίζεται ο Πόλεμος ανάμεσα σε Έλληνες και Σκοπιανούς παίκτες στο διαδικτυακό παιχνίδι Erepublik !!!


1.Η μάχη ανάμεσα σε Σκόπια και Ελλάδα βρίσκει πάντα νικητές τους Έλληνες.

Αν και στην πραγματική εξωτερική πολιτική της χώρας μας δεν φαίνεται να τα πηγαίνουμε όπως θα έπρεπε οι ΕΛΛΗΝΕΣ πάικτες του Erepublik ενωμένοι φαίνεται ότι δίνουν ένα καλό μάθημα στους Σκοπιανούς έχοντας πολλές φορές κατακτήσει τη χώρα τους!

ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΑΓΚΥΡΑ ΜΕΤΑ ΤΗ ΒΟΛΗ

KAΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΕΛΕΣΦΟΡΗΣΕΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΟΣΟ ΦΑΝΤΑΖΟΝΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΑΝΙΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥΣ.....ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΕΣ.....ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΑΝΑΜΕΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΣΤΙΓΜΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΕΚΕΙ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΛΗΡΩΜΑ ΘΑ ΕΡΘΕΙ.....

ΑΥΣΤΗΡΩΣ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ δια ανηλίκους!

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ; Λογικό, αφού είναι οι μελλοντικοί πολίτες της ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!

Τρίτη, 17 Δεκεμβρίου 2013

ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ.....

Στέφανος Θεοφανάκης
"ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΞΑΦΝΙΚΑ" Τα δεδομένα δυστυχώς με δικαιώνουν διότι είναι εμφανές πως το Ιράν, δεν έχει αλλάξει πολύ απο την κατάσταση του Ισλαμικού φονταμενταλισμού και της θέλησης να επιβληθεί στην περιοχή με ισχύ. Ουδεμία σχέση έχει (ΠΡΟΦΑΝΩΣ-ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ) με ειρηνικές χρήσεις και προθέσεις της πυρηνικής ενέργειας.

Πυρηνική κούρσα εξοπλισμών ξεκίνησαν Ρωσία και Κίνα - Ετοιμάζουν νέους ICBM

ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΑΙ ΑΣ ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΥΡΑΥΛΙΚΗ ΑΣΠΙΔΑ ΤΟΥ ΝΑΤΟ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΡΩΣΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΟΔΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΑΡΚΟΥΔΑΣ ΣΤΗΝ ΜΕΣΟΓΕΙΟ ΜΕΣΩ ΚΡΙΜΑΙΑΣ !!!!! ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΜΩΣ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΒΟΡΕΙΑΣ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΠΙΣΦΡΑΓΙΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΤΑΞΗ ΤΗΣ ΣΙΩΝ.....

ΣΑΠΦΩ-τί τὸ κάλλιστον;

36. – Απόσπασμα 16 Lobel-Page

Το ποίημα, που πιθανώς τέλειωνε με τον στ. 20, όπως φαίνεται να υποδηλώνει η επανασύνδεση με την αρχή, είναι, θα λέγαμε, η απάντηση της ποιήτριας στο ερώτημα τί τὸ κάλλιστον (ποιο είναι το ωραιότερο πράγμα στον κόσμο). Η απάντηση αυτή στην αρχή κατατίθεται ως αναιρετική αφοριστική δήλωση, στη συνέχεια υποστηρίζεται με το μυθικό παράδειγμα της Ελένης και καταλήγει ως συγκεκριμένη ονομαστική αναφορά στην αγαπημένη Ανακτορία που λείπει.

Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2013

ΙΠΠΩΝΑΞ-Δέηση στον Ερμή

21. – «Ἴαμβοι» (Aποσπάσματα 32 και 34 West)

Ο Ιππώναξ ήταν για τους αρχαίους -τότε που ακόμη το έργο του σωζόταν κατά το μεγαλύτερο μέρος προφανώς ακέραιο-ο ποιητής της λοιδορίας και της αισχρολογίας. Στους ιάμβους του, γραμμένους πιθανώς για να παρουσιαστούν σε λαϊκές γιορτές, παρουσίαζε τον εαυτό του καυγατζή, φτωχό, διαρρήκτη, πότη, άνθρωπο, με μια λέξη, του "περιθωρίου". Λοιδορούσε συχνά τους εχθρούς του, πρώτον απ᾽ όλους τον γλύπτη Βούπαλο. Τα ποιήματά του στο παρελθόν ερμηνεύθηκαν ως αυτοβιογραφικά, ωστόσο σήμερα επικρατεί η άποψη ότι ο Ιππώναξ υποδύεται στο πλαίσιο της ιαμβικής παράδοσης διάφορους ρόλους για να προσδώσει στην ποίησή του δραματικό χαρακτήρα. Στον ιδιαίτερο χαρακτήρα της ποίησής του αντιστοιχεί ένα ιδιαίτερο μέτρο, ο χωλίαμβος, ενώ η γλώσσα του (ιωνική με πολλά στοιχεία του προφορικού λόγου και λεξιλογικά δάνεια από μη ελληνικές γλώσσες της Ιωνίας) είναι γεμάτη από σεξουαλικά υπονοούμενα και βρισιές.
Στα δύο αποσπάσματα που ακολουθούν ο φτωχός που μιλάει ικετεύει προκλητικά τον θεό Ερμή, τον γιο που είχε γεννήσει από τον Δία η Μαία στο όρος Κυλλήνη, να του δώσει τα απαραίτητα για να μην τρέμει από το κρύο.

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2013

ΟΙΔΙΠΟΥΣ ΕΠΙ ΚΟΛΩΝΩ

Η τραγωδία του Σοφοκλή «Οἰδίπους ἐπὶ Κολωνῷ», που παρουσιάστηκε στους Αθηναίους,πιθανόν 401 π.X από τον ομώνυμο εγγονό του (δηλαδή 5 χρόνια μετά το θάνατο του Σοφοκλή) πραγματεύεται το τέλος του βασιλιά Οιδίποδα.

ΣΑΠΦΩ-Δέηση στην Αφροδίτη

35. – Απόσπασμα 2 Lobel-Page

Το απόσπασμα που ακολουθεί σώζεται χαραγμένο πάνω σε έναὄστρακον (θραύσμα πήλινου αγγείου) του 3ου αι. π.Χ. Έχει τη μορφή κλητικού ύμνου και απευθύνεται στην Αφροδίτη: η θεά καλείται να παρευρεθεί στις συγκεκριμένες τελετές που γίνονται προς τιμήν της. Το αρχικό μέρος του ποιήματος, το οποίο σε παρόμοιους ύμνους αναφερόταν συνήθως με σώρευση επιθέτων στις δικαιοδοσίες και τη δύναμη τον θεού αλλά και στην ιδιαίτερη σχέση του με τον προσευχόμενο, προφανώς δεν έχει σωθεί. Στο σωζόμενο τμήμα περιγράφεται κατ᾽ αρχήν το τοπίο, στο οποίο λαμβάνουν χώρα οιτελετές. Η θεά καλείται να έρθει από την κατοικία της στην Κρήτη σε ένα δασάκι με μηλιές και ρόδα. Η περιγραφή δεν είναι καθόλου τυχαία, αφού η Αφροδίτη ως θεά των κήπων λατρευόταν ιδιαίτερα στην Κρήτη (οι Κρητικοί μάλιστα έλεγαν πως από το νησί τους άρχισε η λατρεία της), ενώ τα μήλα και τα ρόδα ως ερωτικά σύμβολα συνδέονταν στενά με τη θεά. Στην τελευταία στροφή η Αφροδίτη καλείται να παρακαθίσει στο τραπέζι (θεοξένια) και να γεμίσει με νέκταρ τις κούπες. Το ποίημα, χαρακτηριστικό δείγμα της σαπφικής τέχνης, αποτελείται από εικόνες που δεν οργανώνονται γύρω από έναν πυρήνα, αλλά παρατάσσονται, διατηρώντας έτσι η κάθε μια το βάρος της. Οι ερωτικές αυτές εικόνες του άλσους, των μήλων, του λιβανιού, των ρόδων και των αλόγων εμπλέκουν, όπως έχει εύστοχα παρατηρηθεί, όλες τις αισθήσεις, όραση, όσφρηση, αφή, ακοή, ακόμη και τη γεύση με τη μνεία του νέκταρος.

Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2013

ΕΠΤΑ ΕΠΙ ΘΗΒΑΣ

Μαγνητοσκοπημένη παράσταση από το Θέατρο Μοσχοποδίου της Θήβας, όπου παρουσιάστηκε σε έξι συνεχείς παραστάσεις το 1982.

ΑΛΚΜΑΝ-Ο ύπνος της φύσης

34. – Απόσπασμα 89 Page

Ένα από τα χαρακτηριστικά της χορικής ποίησης του Αλκμάνα είναι η ιδιαίτερη αίσθηση της φύσης που μεταδίδουν οι περιγραφές του. Στο απόσπασμα που ακολουθεί περιγράφεται η απόλυτη γαλήνη της φύσης που κοιμάται. Τα συμφραζόμενα του ποιήματος από το οποίο προέρχεται το απόσπασμα δεν τα γνωρίζουμε. Ίσως η περιγραφή να συνδεόταν με την επιφάνεια κάποιου θεού ή να αποτελούσε το πλαίσιο για μια νυχτερινή τελετουργία. Θα μπορούσε όμως και να υπάρχει ως αντίθεση με την κατάσταση αϋπνίας ή ψυχικής ταραχής κάποιου ανθρώπου. Η εικόνα των άγριων ζώων που κοιμούνται απαντά βέβαια και σε άλλους ποιητές, αλλά εδώ ο Αλκμάν πρωτοτυπεί, αφού στην περιγραφή του περιλαμβάνει ολόκληρη τη φύση, έμψυχη και άψυχη. Τα στοιχεία που ακινητούν παρουσιάζονται με περισσή τέχνη: «ξεκινούμε από τα άψυχα και ασάλευτα βουνά και τα φαράγγια, ακολουθούν τα αργοκίνητα ερπετά της γης, και καθώς ο ρυθμός της κίνησης όλο και δυναμώνει, ακούμε με τη σειρά για τ᾽ αγρίμια του βουνού, για τις μέλισσες και τα κήτη της θάλασσας, τέλος για τα μακροφτέρουγα πουλιά» (Ι. Θ. Κακριδής). Η επανάληψη ορισμένων λέξεων (εὕδουσι στ. 1 και 6, φῦλα στ. 3 και 6) προσδίδει στο ποίημα πρόσθετη ρυθμικότητα.

Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2013

Ίσον=Ison , Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΙΣΟΤΗΤΑΣ...η μια πλευρά που θα ενωθεί με την άλλη πλευρά της εξίσωσης...

Ο κομήτης ison(=), είναι ένας ηλεκτρικός φορέας, ένας πυκνωτής ενέργειας και σε όποιο πλανήτη περνάει δημιουργεί ένα ηλεκτρικό σύνδεσμο , δλδ σχέσεις και ενδυνάμωση των συχνοτήτων! Μέσω του ήλιου που πέρασε, και κοντά στα τέλη Δεκεμβρίου από ότι λένε(δεν γνωρίζω ημερομηνίες) θα μας λούσουν μεγάλα γεωμαγνητικά πεδία-κυματα και θα έχουμε αύξηση για αυτές τις μέρες τις δονήσεις μας.

ΑΛΚΜΑΝ

33. – Απόσπασμα 1, 36-77 Page


Το ποίημα από το οποίο προέρχεται το απόσπασμα ανήκει στα Παρθένεια του Αλκμάνα, δηλ. τα άσματα που προορίζονταν να τραγουδηθούν από χορό κοριτσιών. Συγκαταλέγεται στα παλαιότερα παπυρικά ευρήματα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας -βρέθηκε το 1855- και συγχρόνως αποτελεί το αρχαιότερο δείγμα ελληνικής χορικής ποίησης, που κατά σύμπτωση προέρχεται από τη Σπάρτη. Η κατανόηση του κειμένου παρουσιάζει ανυπέρβλητες δυσκολίες, με συνέπεια να εξακολουθούν να παραμένουν ασαφή αρκετά σημεία, που έχουν να κάνουν ακόμη και με μείζονα θέματα, όπως είναι η ταυτότητα της κορυφαίας και ο συγκεκριμένος ρόλος της Αγιδώς και της Αγησιχόρας ή η ταυτότητα της τιμώμενης θεότητας και ο ακριβής χαρακτήρας της τελετουργίας.

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2013

ΞΕΝΟΦΑΝΗΣ

32. – Απόσπασμα 1 West


Ο Ξενοφάνης από την Κολοφώνα είναι ο πρώτος Ίωνας στοχαστής από το έργο του οποίου σώζονται εκτεταμένα αποσπάσματα. Χαρακτηριστικό της ποίησής του είναι το διδακτικό στοιχείο, ενώ μεγάλη επίδραση άσκησαν οι θεολογικές του αντιλήψεις και κυρίως η κριτική του στον ανθρωπομορφισμό (σύμφωνα με τον Ξενοφάνη ο θεός είναι ένας, τέλειος, αιώνιος και δεν έχει μορφή ούτε ανθρώπου ούτε ζώου). Η συμποτική ελεγεία που ακολουθεί αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο πρέπει να οργανώνονται τα εορταστικά συμπόσια. Αποτελείται από δύο μέρη: στο πρώτο (στ. 1-12) περιγράφεται μια σκηνή συμποσίου, στο οποίο υπάρχει άφθονο κρασί, φαγητό και τραγούδι· στο δεύτερο μέρος (13-24) τονίζεται ότι οι προηγούμενες ετοιμασίες πρέπει να συνοδεύονται από συμπεριφορά αρμόζουσα προς τους θεούς και την περίσταση. Στο πρώτο μέρος κυριαρχεί η έννοια της καθαρότητας (το δείπνο, τα χέρια, οι κύλικες είναι "καθαρά", η ευωδία του λιβανιού είναι"αγνή"), ενώ στο δεύτερο μέρος το βάρος μετατίθεται στην ευσέβειακαι στην ευπρέπεια. Από τις υλικές συνθήκες μεταβαίνουμε στις πνευματικές ιδιότητες, για να καταλήξει το ποίημα με τη χαρακτηριστική λέξη ἀγαθήν.΄Οπως έχει παρατηρηθεί, «αυτή η προοδευτική εξύψωση του συναισθήματος, που συμβολίζεται επιδέξια με την ανοδική κίνηση από το πάτωμα (στ. 1) στο τραπέζι (στ. 9), στο σπίτι (12), στην ανθρώπινη υπεροχή (στ. 20), στο σεβασμό προς τους θεούς (στ. 24), δίνει στο ποίημα το διδακτικό του χαρακτήρα· αποτελεί μιαν άσκηση στην ηθική ευαισθητοποίηση [...]». Το ποίημα απευθύνεται σε ανθρώπους που δεν έχουν πλήρη συνείδηση της αρετής που πρέπει να χαρακτηρίζει τη συμπεριφορά τους, γεγονός που καθιστά απίθανη την υπόθεση ότι γράφτηκε για το τελετουργικό δείπνο ενός ομίλου (θιάσου,) οπαδών του Πυθαγόρα ή του Παρμενίδη.

Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2013

ΘΕΟΓΝΙΣ 31. – «Ἐλεγεῖαι» 27-38


Οι ελεγείες του Θέογνη (βλ. και το Εισαγωγικό σημείωμα στο προηγούμενο Κείμενο) συχνά είναι παραινέσεις και συμβουλές που απευθύνονται στον Κύρνο και εκφράζουν την παραδοσιακή αριστοκρατική ηθική. Συγκεκριμένο δείγμα για το περιεχόμενο αυτών των παραινέσεων παρέχουν οι στίχοι που ακολουθούν. Επειδή στη συλλογή των ελεγειών του Θέογνη έχουν παρεισφρήσει και ελεγείες άλλων, η προσφώνηση του Κύρνου θεωρείται ένδειξη γνησιότητας.

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2013

ΘΕΟΓΝΙΣ

30. – «Ἐλεγεῖαι» 237-254


Ο Θέογνης έζησε στα Μέγαρα γύρω στα μέσα του 6ου αι. (αρχαίες πηγές) ή στα τέλη του 7ου αι. (νεότεροι μελετητές), σε μια εποχή που στην πατρίδα του οι αντιπαραθέσεις ανάμεσα στους ομόφρονες του αριστοκράτες, τους ἐσθλούς,όπως τους αποκαλεί, και τους ανερχόμενους των κατώτερων κοινωνικών στρωμάτων, τους κακούς, υπήρξαν έντονες και οδήγησαν στην επικράτηση των τελευταίων. «Ως φανατικός αριστοκράτης πολεμά με πάθος και τη δημοκρατία και την τυραννία -βλέποντας με οδύνη ότι η αριστοκρατία ως πολιτική πραγματικότητα δεν μπορεί πια να σταθεί» (Α. Σκιαδάς). Έντονα επηρεασμένο από τα βιώματα αυτά είναι το έργο του.
Με το όνομά του παραδίδεται συλλογή ελεγειών (περίπου 1400 στίχοι), στην οποία είναι λίγο-πολύ βέβαιο ότι έχουν παρεισφρήσει και στίχοι άλλων, γνωστών (Τυρταίος, Μίμνερμος, Σόλων) ή αγνώστων ποιητών. Πρόκειται κυρίως για «υποθήκες» (παραινέσεις), που απευθύνονται στον νεαρό Κύρνο και εκφράζουν την αριστοκρατική ηθική. Το περιεχόμενό τους είναι συχνά πολιτικό, υπάρχουν όμως επίσης στίχοι με ηθικολογικό, ερωτικό ή άλλο περιεχόμενο.
Στο απόσπασμα που ακολουθεί ο ποιητής διαβεβαιώνει τον Κύρνο, για τον οποίο πρέπει προηγουμένως να έχει γράψει ήδη ελεγείες, ότι χάρη στην ποίησή του του έχει εξασφαλίσει την αθανασία.

Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2013

Το παντελόνι

 Είναι να μη μπω σε Νοσοκομείο ή Εφορία. Αρχίζω να λέω ότι μου έρθει, νομίζοντας ότι κάνω χιούμορ, μπας και ξορκίσω το κακό.

ΜΙΜΝΕΡΜΟΣ

29. – Απόσπασμα 2 West


Στα πιο πολλά από τα σωζόμενα αποσπάσματα του Μίμνερμου εξυμνείται η νεανική ακμή, στην οποία αντιπαρατίθεται το δυσβάσταχτο βάρος των γηρατειών: η ζωή αξίζει όσο είναι κανείς νέος και μπορεί να χαρεί τις απολαύσεις της ζωής, αλλά δυστυχώς η περίοδος αυτή διαρκεί λίγο· τα γηρατειά δεν σημαίνουν παρά βάσανα και φθορά, είναι χειρότερα από τον θάνατο. Ποιήματα με αυτό το περιεχόμενο απαγγέλλονταν, όπως και οι ερωτικές ελεγείες που έγραφε ο Μίμνερμος, πιθανώς σε συμπόσια. Στο απόσπασμα που ακολουθεί (ενδεχομένως να αποτελεί πλήρες ποίημα) η επίδραση του Ομήρου είναι ευδιάκριτη. Ομηρική είναι, για παράδειγμα, η καταγωγή της εικόνας των φύλλων (πβ. Ιλ. Ζ 146-9, αν και εκεί δεν παρομοιάζεται η νεότητα με τα φύλλα, αλλά οι γενεές των ανθρώπων) όπως επίσης η αναφορά στις δύο Κῆρες (="μοίρες", πβ. Ιλ. Ι 410-16). Αξιοπρόσεκτη στην ποίηση του Μίμνερμου είναι επίσης η ηχητική αρμονία των φθόγγων, όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς ήδη από τους δύο πρώτους στίχους του ποιήματος. Αυτός ήταν ο λόγος που ο Καλλίμαχος χαρακτήρισε γλυκύν τον ποιητή.

Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2013

ΕΚΑΒΗ ΤΟΥ ΕΥΡΙΠΙΔΗ

Τραγωδία που έγραψε ο Ευριπίδης και διδάχθηκε (παίχτηκε) το 425 π.Χ..
Το έργο «Εκάβη» διακρίνεται σε δύο μέρη, το μεν πρώτο μέρος εκτυλίσσεται στο τάφο του Αχιλλέα όπου και τελείται θυσία από τη Βασιλόπαιδα Πολυξένη. Στο δε δεύτερο μέρος η Εκάβη εκδικείται τον Βασιλέα των Θρακών Πολυμήστορα που είχε φονεύσει τον γιο της Πολύδωρο.

ΤΥΡΤΑΙΟΣ

28. – Απόσπασμα 10, 1-14 West


Ο Τυρταίος συνέθεσε τις πολεμικές ελεγείες του σε περίοδο ύψιστου κινδύνου για τη Σπάρτη, όταν κατά τον Β᾽ Μεσσηνιακό πόλεμο (περ. 640-620 π.Χ.) οι υποταγμένοι και υποβιβασμένοι σε είλωτες Μεσσήνιοι επαναστάτησαν κατά των Σπαρτιατών. Με τις ελεγείες του - που ίσως τραγουδιόνταν από τους πολεμιστές με συνοδεία αυλού, όταν βάδιζαν για τη μάχη - ο Τυρταίος προτρέπει τους Σπαρτιάτες να αγωνιστούν μέχρι θανάτου πολεμώντας στην πρώτη γραμμή για την πατρίδα. Τα επιχειρήματα των πολεμικών του προτροπών ακολουθούν, όπως άλλωστε και η γλώσσα του, την ομηρική παράδοση. Όμως στον Τυρταίο δεν εξυμνείται απλώς η προσωπική ανδρεία αλλά ο ηρωικός θάνατος υπέρ του συνόλου. Πρώτη θέση στις αξίες που προβάλλονται κατέχει η ἀρετή, η οποία όμως τώρα δεν δηλώνει πια την "επιδεξιότητα (σε κάτι)" αλλά τη γενναιότητα στη μάχη.
Το απόσπασμα που ακολουθεί αποτελεί πιθανώς μέρος μιας ελεγείας που καλούσε σε αγώνα και στην οποία η εικόνα του γέρου πολεμιστή που κείται νεκρός στο πεδίο της μάχης παρουσιαζόταν ως "άσχημη" σε αντίθεση προς την "ωραία" εικόνα του νεκρού νέου πολεμιστή. Ακριβώς η χρήση εικόνων που εντυπώνονται στη μνήμη συνιστά σημαντική διαφορά των ελεγειών του Τυρταίου από εκείνες του Καλλίνου.

Σάββατο, 7 Δεκεμβρίου 2013

Βρέθηκε αρχαία ελληνική επιγραφή στο Περού!

Στη Λίμα, την πρωτεύουσα του Περού, στο μουσείο βρίσκονται ευρήματα που βρέθηκαν πριν από λίγους μήνες σε μια σπηλιά από έναν γεωργό.

ΕΚΚΛΗΣΙΑΖΟΥΣΕΣ του ΑΡΙΣΤΟΦΑΝΗ

Παράσταση που δόθηκε στο αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου το 2004 από το Αμφιθέατρο του Σπύρου Ευαγγελάτου.

ΟΡΕΣΤΕΙΑ


ΚΑΛΛΙΝΟΣ

27. – Απόσπασμα 1 West


Ο Καλλίνος είναι -μαζί με τον Αρχίλοχo- ο πρώτος ποιητής του οποίου το σωζόμενο έργο δεν είναι γραμμένο σε δακτυλικούς εξαμέτρους. Τα ποιήματά του ανήκουν στο είδος της ελεγείας, της ποίησης δηλαδή που είναι γραμμένη σε δίστιχα (1 εξάμετρος + 1 πεντάμετρος σε δακτυλικό μέτρο) και -σε αντίθεση προς το επίγραμμα, που χρησιμοποιούσε επίσης το δίστιχο- απαγγελλόταν με τη συνοδεία αυλού. Η ποιητική δραστηριότητα του Καλλίνου συμπίπτει με μια περίοδο κατά την οποία η πατρίδα του, η Έφεσος, βρισκόταν σε πόλεμο με τη Μαγνησία και απειλούνταν από το βαρβαρικό φύλο των Κιμμερίων (περ. 652 π.Χ.). Στην ελεγεία που παρατίθεται εδώ -τη μόνη από την οποία μας σώζεται εκτενές απόσπασμα- ο Καλλίνος προτρέπει τους νέους της πατρίδας του να αφήσουν την ξέγνοιαστη ζωή και να πολεμήσουν μέχρι την τελευταία τους πνοή για την πατρίδα. Όπως μπορεί να υποθέσει κανείς από τον πρώτο στίχο («Ώς πότε, νέοι, θα κάθεστε άπρακτοι;»), απαγγέλθηκε ίσως σε κάποιο συμπόσιο. Ως προς τη δομή της η ελεγεία ακολουθεί το πρότυπο ανάλογων αγωνιστικών προτροπών που συναντούμε στην Ιλιάδα, οι οποίες συνδυάζουν δύο βασικά στοιχεία: την "πρόσκληση", με την οποία επιδιώκεται η συναισθηματική διέγερση (πβ. στ. 2-3: «Πότε θα δείξετε καρδιά αντρειωμένη; Ντροπή [...]»), και την "επιχειρηματολογία", με την οποία επιδιώκεται η λογική πειθώ.

ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΟΙ "ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΝΟΡΩΝ"

ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ !!!!! ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ !!!!!
ΓΙΑΤΙ ΡΕ ΣΑΜΑΡΑ ΑΝΕΧΕΣΑΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΡΟΔΟΤΗ ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΑΛΛΑΓΗ ΣΥΝΟΡΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ;;; ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ Η ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΡΟΔΟΤΗΣ ΤΕΛΙΚΑ ;;; ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΖΕΤΑΙ Ο ΜΠΕΝΝΥ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΕΡΟΣ ΒΡΑΧΟΣ ΤΗΣ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.....ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ !!!!! ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ !!!!!

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2013

"ΒΑΡΙΕΣ" ΔΗΛΩΣΕΙΣ Ν.ΜΕΝΤΒΕΝΤΕΦ

ΑΝΤΖΕΛΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΣΟΥ ( ΒΕΣΤΕΡΒΕΛΕ Κ.ΣΙΑ ) ΝΟΜΙΖΑΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ ΣΤΗΝ ΟΥΚΡΑΝΙΑ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ !!!!! ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΠΟΡΙΑ ΡΕ ΑΝΤΖΕΛΑ !!!!! ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΚΑΙ ΤΟΝ JEFFREY KAI O ΜΕΝΤΒΕΝΤΕΦ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΡΟΛΟ ;;;;; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΗ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΑ.....ΑΝ ΣΟΥ ΦΡΑΞΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΓΟ ΜΕ ΤΟ ΑΕΡΙΟ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΚΑΤΑΧΕΙΜΩΝΟ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΣΤΕΙΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ;;;;; ΕΞΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΑΡΚΤΙΚΟ ΚΥΚΛΟ.....!!!!!

Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2013

Έγινε και αυτό …Τούρκος πιλότος στο ΑΤΑ

Μετά την επίσκεψη των Τούρκων στον Α/ ΓΕΝ ανήμερα της κρουαζέριας της Τούρκικης  Φρεγάτας στα Ελληνικά Χωρικά ΎΔατα …Είχαμε και την επίσκεψη του  Διοικητού του Τούρκικου ΑΤΑ στη Λάρισα !  (Άλλο κακό να μην μας βρει)

"Θα εξολοθρεύσουμε όλους τους Χριστιανούς"

Προκήρυξη για "ιερό" τζιχάντ εναντίον των ελληνορθόδοξων χριστιανών έβγαλαν οι ισλαμιστές αντάρτες στη Συρία.

ΕΙΔΗΣΗ ΠΟΥ ΣΟΚΑΡΕΙ ...Πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος: «Τα Ελληνικά νησιά είναι Ισλαμικές αποικίες και πρέπει να επιστρέψουν στο Ισλάμ»

Προκαλούν οι ισλαμοφασίστες

Ο Πρόεδρος της Μουσουλμανικής Ένωσης Ελλάδος (ΜΕΕ) κ.Ναΐμ Ελγαντούρ πριν στεγνώσει το μελάνι της ανακοίνωσης του Δελτίου Τύπου της ΜΕΕ για τις απειλές που δέχθηκε η Μουσουλμανική κοινότητα της Ελλάδος δήλωσε «πως κατά 99% πρόκειται για προβοκάτσια».

Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Η "ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ" ΣΤΟ ΝΑΤΟ

Βίντεο: Το Βlue Star Ithaki «χάθηκε» μέσα στα κύματα

Και είναι να μην γευτεί ΑΙΜΑ το εξημερωμένο σκυλί...ξαναγίνεται ΛΥΚΟΣ...

Και είναι να μην γευτεί ΑΙΜΑ το εξημερωμένο σκυλί...ξαναγίνεται ΛΥΚΟΣ...
Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2013

Η (ύποπτη) «Σιγή Ασυρμάτου»... Η (εκκωφαντική) «Φωνή της Σιγής»...Η "Απειλή που σέρνεται"...Ναι για ΣΕΝΑ...

Γράφει ο Γιώργος Ανεστόπουλος

12 Ημέρες, 21 ώρες, 28 λεπτά και 15 δεύτερα.

11-9-13
Βασίλης: Τι είναι αυτό με τον χρυσό ρε Νικόλα;
Νίκος: Μια μεγάλη ευκαιρία.